Aplikacja Vero podbija serca internautów.                                                                                                        

Pojawiły się nawet spekulacje, że zastąpi ona Facebooka i Instagrama. Vero – Truth Social zaczęło działać na rynku już 5 lat temu, jednak portal zyskał na popularności dopiero od niedawna. Twórcy aplikacji zapowiedzieli możliwość darmowego korzystania z serwisu dla pierwszego miliona zarejestrowanych użytkowników. Kolejne osoby dołączające do aplikacji najprawdopodobniej w przyszłości będą musiały zapłacić za dostęp do kanału.

Vero reklamuje się jako portal wolny od tradycyjnych reklam i treści sponsorowanych – i to jest jego główną zaletą, szczególnie cenioną z perspektywy użytkowników mediów społecznościowych, którzy są zmęczeni tego typu wpisami na tablicach Facebooka i Instagrama.

Aplikacja daje nam możliwość dodania trzech typów osób: bliskich przyjaciół, przyjaciół oraz zwyczajnych znajomych. Przy pomocy tej funkcji stopniowania możemy zdecydować, której grupie udostępnimy nasz post. Jeśli już o postach mowa, publikacja treści została podzielona na kilka kategorii: zdjęcia/wideo, linki, muzyka, film/telewizja, książki i miejsca. Portal powiązany jest z serwisami iTunes, iBooks oraz TheMovieDb, co daje nam możliwość prostego wyszukiwania i publikowania informacji o ulubionej książce, filmie, który obejrzeliśmy czy muzyce, której właśnie słuchamy. Do tego możemy dodać przycisk informujący o tym, czy rekomendujemy daną pozycję, czy też zdecydowanie ją odradzamy.

Wielu użytkowników ceni sobie artystyczny layout aplikacji Vero. Lama również daje portalowi dużego plusa za przejrzysty wygląd news feedu i możliwość prostego wyboru treści oraz grupy, do jakiej one dotrą.

, , , , , ,