CASE STUDY Produkty Cukiernicze Brześć

26 marca 2020 by Social Lama Social media Możliwość komentowania CASE STUDY Produkty Cukiernicze Brześć została wyłączona

Jak zwiększyć zasięg organiczny postów?                                                                                                                                                                                                                                         

 

KLIENT

Produkty Cukiernicze Brześćrodzinna firma produkująca tradycyjne, oparte na domowych recepturach, wyroby cukiernicze. Mowa tu zwłaszcza o flagowych słodkościach marki, czyli słomce i groszku ptysiowym. W ofercie producenta łakoci z Brześcia Kujawskiego znaleźć można również m.in. ciasta drożdżowe i kruche, babki oraz pierniki.

 

WYZWANIE

Główne wyzwanie w regularnym zwiększaniu rozpoznawalności i dotarciu do grupy docelowej marki (kobiet powyżej 25 roku życia) stanowi brak budżetu reklamowego. Konieczne zatem jest pogodzenie celów z możliwościami firmy. Dotyczy to stałego wzrostu świadomości marki i zaangażowania fanów przy jednoczesnym nieinwestowaniu ani złotówki.

 

WPROWADZONE DZIAŁANIA

W przypadku fanpage’a Produkty Cukiernicze Brześć zdecydowaliśmy się wprowadzić komunikację, która oparta jest na umiejętnej zabawie słowem. Główną formą kontaktu z fanami stały się zabawne scenki z produktami Brześć w rolach głównych. Słodkości stały się bohaterami scenek, w których prowadzą dialogi oparte na dwuznacznościach. Łączymy zatem znane powiedzenia, przysłowia, związki frazeologiczne – nadając im nowego znaczenia.

Przykłady:

 

 

 

 

EFEKY

Liczby mówią same za siebie! Dzięki wprowadzeniu nowej komunikacji udało się zwiększyć dzienny zasięg postów aż o 50%. Poniżej prezentujemy poszczególne statystyki.

Zasięg dzienny PRZED:

Zasięg dzienny PO:

To nie wszystko! Kolejnym wskaźnikiem, który charakteryzuje wysoką jakość komunikacji są zaangażowani odbiorcy. Zastosowanie gry słów na fanpage’u Produkty Cukiernicze Brześć okazuje się na tyle skutecznym  rozwiązaniem, że pobudza odbiorców do jeszcze większej aktywności. Z własnej inicjatywny nie tylko czytają dialogi, lecz także sami piszą własne. To najlepszy dowód dla zespołu Social Lamy, że tworzymy ciekawe i angażujące grupę docelową treści:

 

 

WSKAZÓWKI OD SOCIAL LAMY

✔ Zbierz informacje na temat swojej grupy docelowej – czym się interesuje i co ją najbardziej angażuje.

✔Jeśli korzystasz z gry słów zadbaj o  pewnego rodzaju klarowność i wyrazistość – fan powinien mieć łatwość wyłapania drugiego znaczenia. Nie brnijmy w wieloznaczności zbyt głęboko i skupiajmy się na najprostszych rozwiązaniach – siła tkwi w prostocie 🙂

✔Zweryfikuj, czy zaproponowana komunikacja się sprawdza i wyróżnia na rynku. Konkurencja nie śpi! 😉

✔Bądź kreatywny, a budżet nie będzie dla Ciebie problemem! Content nie będący reklamą może być angażujący 🙂

 

Chciałbyś zmienić komunikację na fanpage’u swojej marki? Zgłoś się do nas i wspólnie zawalczymy o Twoje wyniki biznesowe! 🙂

 

, , , , ,