Koniec fanpage’y globalnych?                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           

Jeszcze niedawno na Facebooku można było stworzyć fanpage globalny, który umożliwiał publikowanie treści na rynkach lokalnych w ramach jednej strony, zachowanie całkowitej liczby fanów, unikatowego adresu URL i globalnych statystyk dla wszystkich fanów. I choć w centrum pomocy Facebooka nadal możemy przeczytać o strukturze strony globalnej (goo.gl/IdBJE0) i zasadach jej tworzenia, ta funkcja nie jest już dostępna. W Polsce stworzenie takiej strony nie było dostępne z poziomu fanpage’a,
a jedynie przy pomocy działu support Facebooka. Teraz nie pomogą nawet specjaliści serwisu.

Co na to centrum pomocy Facebooka?

Postanowiliśmy zweryfikować tę wiadomość i napisaliśmy do centrum pomocy Facebooka. Konsultanci poinformowali nas, że funkcja ta została wyłączona i jest dostępna jedynie dla reklamodawców, którym przydzieleni zostali „osobiści mentorzy”. Przyznali również, że oficjalna strona serwisu nie jest aktualizowana na bieżąco i może wprowadzać w błąd. Co zrobić, by Facebook przyznał nam „własnego konsultanta”? Czekać! Reklamodawców jest dużo, konsultanci przydzielani są raz na kwartał i zwyczajnie nie są w stanie obsłużyć wszystkich.

, , ,