Koniec globalnych fanpage’y na Facebooku?

16 marca 2018 by Social Lama Marketing, Social media Możliwość komentowania Koniec globalnych fanpage’y na Facebooku? została wyłączona

Koniec fanpage’y globalnych?                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           

Jeszcze niedawno na Facebooku można było stworzyć fanpage globalny, który umożliwiał publikowanie treści na rynkach lokalnych w ramach jednej strony, zachowanie całkowitej liczby fanów, unikatowego adresu URL i globalnych statystyk dla wszystkich fanów. I choć w centrum pomocy Facebooka nadal możemy przeczytać o strukturze strony globalnej (goo.gl/IdBJE0) i zasadach jej tworzenia, ta funkcja nie jest już dostępna. W Polsce stworzenie takiej strony nie było dostępne z poziomu fanpage’a,
a jedynie przy pomocy działu support Facebooka. Teraz nie pomogą nawet specjaliści serwisu.

Co na to centrum pomocy Facebooka?

Postanowiliśmy zweryfikować tę wiadomość i napisaliśmy do centrum pomocy Facebooka. Konsultanci poinformowali nas, że funkcja ta została wyłączona i jest dostępna jedynie dla reklamodawców, którym przydzieleni zostali „osobiści mentorzy”. Przyznali również, że oficjalna strona serwisu nie jest aktualizowana na bieżąco i może wprowadzać w błąd. Co zrobić, by Facebook przyznał nam „własnego konsultanta”? Czekać! Reklamodawców jest dużo, konsultanci przydzielani są raz na kwartał i zwyczajnie nie są w stanie obsłużyć wszystkich.

, , ,