Lamy to bardzo wytrwałe ssaki – w niektórych kulturach symbolizują cierpliwość, wiarę w siebie i ciężką pracę. Nasze doświadczone stadko wykazuje te cechy, jest również dobrze zorganizowane, myśli strategicznie i działa wedle planu:
Etap I
1. Spotkanie zapoznawcze
Żeby wspólnie hasać po przestrzeniach reklamowych, najpierw musimy przycupnąć na jednej polanie.
2. Dedykowana propozycja działań i rozwiązań
Po stadnej naradzie przedstawimy Ci, jak widzimy działania projektowe i gdzie możemy zakopytkować w Twoim imieniu.
3. Omówienie pomysłów
Porozmawiamy o proponowanych rozwiązaniach – spokojnie, jako doświadczone lamy nie plujemy na inne pomysły!
4. Podpisanie umowy
Zawrzemy wyjątkowy pakt – konkretny i skuteczny!
Etap II – onboarding klienta
1. Spotkanie warsztatowe
Początek współpracy – wszystkie kopytka do pracy! To na tym etapie spotkamy się, aby dokładnie omówić cele, założenia, możliwości i oczekiwania dotyczące wspólnego działania.
2. Opracowanie strategii
Formułujemy plan działania i strategię komunikacji marki w social mediach. To czas na wypracowanie nowego klucza wizualnego marki i troskę o techniczne aspekty współpracy.
3. Przygotowanie strategii:
Moment na konsekwentne tworzenie contentu zgodnego z przyjętą drogą komunikacji – odwzorowanie założonej koncepcji graficznej i tekstowej, gromadzenie materiałów.
4. Publikacja treści
Świeży powiew komunikacyjny! To początek publikacji i realizacji założeń strategicznych – nadzorowanie i modyfikowanie prowadzonych działań w odpowiedzi na reakcje fanów.
5. Monitoring i raportowanie
Czas wszechstronnych podsumowań, monitorowania działań i raportowania ich wyników. To tu porozmawiamy o Twojej satysfakcji i zarekomendujemy dodatkowe kroki wedle potrzeb.