Twitter oferuje szerokie opcje reklamowe! Ten złożony serwis mikroblogowy wykazuje olbrzymią skuteczność komunikacyjną, stąd obsługa Twittera w dużej mierze przyciąga dziennikarzy, polityków, specjalistów różnych dziedzin i właścicieli firm – zrzesza specyficzny target odbiorczy i społeczność głównie powyżej 55 roku życia. To idealne miejsce dotarcia do nieco innej i starszej (w porównaniu do reszty popularnych social mediów) grupy wiekowej. Prowadzenie Twittera pozwala na zwięzłą i konkretną komunikację, odnoszącą się do aktualnych spraw i popularnych nurtów. “Tweety” publikowane na portalu, sprawiły, że stał się on efektywną domeną informacyjną. Dla wielu uczestników cyfrowej społeczności prowadzenie profilu na Twitterze zamieniło się w podstawowe źródło pozyskiwania wiadomości ze świata, a co za tym idzie, ulokowało korzystanie z portalu w codziennej rutynie.
To medium społecznościowe sprzyja angażującej dyskusji – aktywne prowadzenie Twittera umacnia globalne dyskursy pojawiające się w różnorodnych branżach, a tutejsza reklama szybko i sprawnie trafia do docelowego odbiorcy. Obsługa Twittera firmowego to nie tylko śledzenie i publikowanie newsów – to udostępnianie wartościowego kontentu, nawiązywanie długotrwałych relacji z otaczającą nas społecznością, zwiększanie świadomości marki, obserwowanie konwersji, poszerzanie bazy klienckiej i pozyskiwanie ruchu na stronę internetową. Chciałbyś zrealizować przynajmniej połowę z wymienionych czynności? Zgłoś się do naszego sociallamowego stadka, a powiemy Ci, co dalej!