lead ads facebook

Reklama Facebook Lead Ads – Zdobądź bezpośredni kontakt do Twojego potencjalnego klienta. Dlaczego warto wybrać Pozyskiwanie kontaktów poprzez Lead Ads na Facebooku?

14 kwietnia 2022 by Social Lama Marketing Możliwość komentowania Reklama Facebook Lead Ads – Zdobądź bezpośredni kontakt do Twojego potencjalnego klienta. Dlaczego warto wybrać Pozyskiwanie kontaktów poprzez Lead Ads na Facebooku? została wyłączona

Facebook Lead Ads – Pozyskiwanie klientów poprzez formularze kontaktowe – Czy to efektywne i sprawdzone działanie? Jak dostosować odpowiednio ten typ reklamy, aby zwrócić uwagę i zachęcić do kontaktu potencjalnego klienta?    Czym charakteryzują się Lead Ads na Facebooku? Dlaczego warto dowiedzieć się czy w Twojej branży sprawdzi się reklama na generowanie leadów? Niezbędne elementy

, , ,
agencja social media

Social Lama – podsumowanie 2021 roku

8 marca 2022 by Social Lama Marketing Możliwość komentowania Social Lama – podsumowanie 2021 roku została wyłączona

Styczeń to czas podsumowań, rozliczeń, szlifowania celów na kolejny rok. Po tych wydarzeniach z czystym sumieniem można dopiero usiąść przed ekranem komputera i zaprezentować szerszej publiczności podsumowanie lamowego roku 2021. Takim sposobem zastał nas więc… marzec, ale co się odwlecze, to nie uciecze – zapraszamy! A wychodzi nam ze wspomnianego podsumowania, że w lutym rozpoczęliśmy

, , ,
konkurs na facebooku

Jak zorganizować legalny konkurs na Facebooku?

18 lutego 2022 by Social Lama Social media Możliwość komentowania Jak zorganizować legalny konkurs na Facebooku? została wyłączona

Wielu internautów szuka odpowiedzi na pytanie postawione w temacie tego artykułu: jak zorganizować legalny konkurs na Facebooku? W praktyce nie chodzi im tylko o przeprowadzenie go zgodnie z prawem, a również (a może przede wszystkim) o zgodność z regulaminem Facebooka. O czym powinieneś pamiętać, jeśli nie chcesz się narazić administratorom serwisu? Przeczytaj również: aktualne wymiary

,
Aktualne wymiary grafik na Facebooku

Aktualne wymiary grafik na Facebooku

10 listopada 2021 by Social Lama Social media Możliwość komentowania Aktualne wymiary grafik na Facebooku została wyłączona

Co pewien czas Facebook wprowadza zmiany w zakresie rozmiarów grafik, które należy wykorzystywać np. na fanpage’u. Dochodzi do nich na tyle często, że użytkownicy weryfikują wytyczne nawet co miesiąc. Sprawdźmy, jakie są aktualne wymiary grafik na Facebooku.Sprawdź również: Obsługa fanpage’a na Facebooku Facebook często wprowadza zmiany pod względem zalecanych rozmiarów grafiki. W niektórych przypadkach warto

Jak przygotować świąteczną kampanię marketingową w social mediach

Jak przygotować świąteczną kampanię marketingową w social mediach?

28 października 2021 by Social Lama Marketing, Reklama Możliwość komentowania Jak przygotować świąteczną kampanię marketingową w social mediach? została wyłączona

Świąteczna kampania marketingowa kojarzy się z grudniem? Specjalistom od marketingu wprost przeciwnie! Żart z puszczaniem piosenki „Last Christmas” w lato z okrzykiem „pierwszy!” jest doskonale znany – ale dla osób pracujących w marketingu myślenie o świętach kilka miesięcy wcześniej to nie dowcip, a rzeczywistość. Listopad i grudzień to gorący okres sprzedażowy, jednak aby był on

Gdzie znaleźć faktury za reklamy na Facebooku?

21 października 2021 by Social Lama Social media Możliwość komentowania Gdzie znaleźć faktury za reklamy na Facebooku? została wyłączona

Niektóre teoretycznie proste operacje, które mają do wykonania korzystający z reklam Facebook Ads, często w praktyce potrafią zająć wiele czasu. Problem dotyczyć może znalezienia interesujących nas danych i plików. Jednym z częstych kłopotów przedsiębiorców jest to, jak pobrać fakturę z Facebooka. Gdzie ją znaleźć? Sprawdź również: Prowadzenie kampanii Facebook Ads Zanim wybierzesz metodę płatności, najpierw

Pinterest dla e-commerce

Pinterest dla e-commerce. Poznaj najważniejsze fakty dotyczące sprzedaży na portalu Pinterest.

17 sierpnia 2021 by Social Lama Social media Możliwość komentowania Pinterest dla e-commerce. Poznaj najważniejsze fakty dotyczące sprzedaży na portalu Pinterest. została wyłączona

Pinterest dla e-commerce. Jakie zmiany zaszły na platformie? Dlaczego Pinterest dla e-commerce to najlepsze rozwiązanie? Jak Pinterest z popularnego narzędzia do szukania inspiracji stał się platformą do sprzedaży e-commerce? Przeczytaj poniższy artykuł i bądź na bieżąco z najnowszymi trendami w sprzedaży online! Jak platforma Pinterest zmienia się dla e-commerce? Dlaczego opłaca się zainwestować w reklamę

, ,
Trendy social media 2021

Trendy social media 2021 – co zaskoczyło użytkowników? Sprawdź zmiany i nowości platform social media.

15 lipca 2021 by Social Lama Social media Możliwość komentowania Trendy social media 2021 – co zaskoczyło użytkowników? Sprawdź zmiany i nowości platform social media. została wyłączona

Jak wyglądają trendy social media 2021? Jakie długo oczekiwane zmiany zostały wreszcie wprowadzone, a co było zaskoczeniem dla wielu specjalistów od social mediów? Prowadząc działania komunikacyjne w mediach społecznościowych, powinniśmy posiadać odpowiednią wiedzę zarówno z zakresu strategii konkretnej marki, jak i bieżących trendów social media. Dlatego dziś przyjrzymy się nowościom w świecie social media, jakie

, ,
Statystyki Twitter

Twitter i statystyki – zobacz, jak przeprowadzić skuteczne mierzenie efektów komunikacji na Twitterze

2 lipca 2021 by Social Lama Social media Możliwość komentowania Twitter i statystyki – zobacz, jak przeprowadzić skuteczne mierzenie efektów komunikacji na Twitterze została wyłączona

Zastanawiałeś się kiedyś, jakie statystyki Twitter ma do zaoferowania swoim użytkownikom? Jak mierzyć efekty komunikacji na Twitterze? Przeczytaj nasz wpis o wewnętrznych narzędziach serwisu, które pozwolą Ci badać i analizować komunikację Twojej marki. https://sociallama.pl/twitter-poradnik-jak-komunikowac-i-promowac-marke-na-tej-platformie/ Nie taki Twitter straszny, jak go malują – wystarczy tylko się przełamać. Twitter ma wewnętrzne narzędzia analityczne, które pozwalają mierzyć efekty

,