17 października 2017 by Social LamaSeoMożliwość komentowania Nowości na Facebooku – jak wykorzystać je w biznesie? została wyłączona
Facebook stara się nadążać za zmieniającymi się preferencjami użytkowników. O portalu jest głośno niemal bez przerwy – codziennie zaskakuje nowościami, które mają uczynić korzystanie z portalu łatwiejszym i ciekawszym. W tym celu zmienia swój wygląd, kupuje
25 lipca 2017 by Social LamaMarketingMożliwość komentowania Jak zmiana logo wpływa na wizerunek marki? Rebranding social media na przykładzie Instagrama została wyłączona
Zmiana logo Instagrama wzbudziła w sieci większe emocje niż odświeżenie przez aplikację całego interfejsu. Zdaje się, że liczba hejterów aktualizacji przeważa nad liczbą jej fanów. Czy mała ikonka naprawdę ma aż tak wielkie znaczenie w korzystaniu z aplikacji? Logo firmy i jej nazwa są podstawowymi elementami identyfikacji każdej marki, do której konsumenci się przyzwyczajają. Instagram
13 kwietnia 2017 by Social LamaMarketingMożliwość komentowania Z życia Content Designera, czyli kilka słów o szukaniu inspiracji została wyłączona
Praca projektanta treści wymaga nieskończonych pokładów kreatywności, gotowości do ciągłego wymyślania czegoś nowego. Wiele pomysłów przychodzi nam do głowy tak „po prostu”, wynika z automatycznie pojawiających się w naszej głowie skojarzeń, różnych doświadczeń, ale każdy, nawet najlepszy